زاکانی:اتهام ما این است که نگاه جبهه ای به نیروهای انقلاب داریم
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که در همایش جوانان حامی جبهه متحد اصولگرایان سخن می‌گفت، با تأکید بر اینکه خدا را شاکریم امروز پس از 33 سال با بصیرت و هوشیاری در میدان عمل حضور داریم و امید است این مورد قبول خداوند قرار گیرد، اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان به درایت و به هوش و در صحنه بودن دو عالم بزرگوار شکل گرفت و اساس حرکت خود را در تقابل با فتنه و انحراف و فساد قرار داد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما درونی شدن رقابت را نمی‌پذیریم، نه از آن جهت که می‌ترسیم بلکه گذشته ما نشان از حضور در صحنه‌های مختلفی است که برخی از مدعیان رنگ آن را ندیده‌اند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ و یا زمانی که در محیط‌های دانشگاهی کمتر کسی جرات نفس کشیدن داشت، عده‌ای ایستادند و آرمان‌ها را سر دست گرفته و راه را گم نکردند؛  امروز هم با اقسام تهمت‌ها، فشارها، تحمیل‌ها و به اسم آرمان‌ها میدان را ترک نمی‌کنیم، چون پیوند با ولایت استمرار دارد و تمام هویت خود را در راه شهدا می‌دانیم.

زاکانی یادآور شد: ما متهمیم که می‌گوییم وحدت، عجبا امام (ره) انگیزه الهی و وحدت کلمه را اساس انقلاب و مایه استمرار آن می‌دانستند اما ما امروز متهم هستیم که از وحدت استقبال می‌کنیم؛ ما معتقدیم شیوه خالص‌سازی که برخی دنبال می‌کنند در جامعه 70 میلیونی کارایی ندارد.

وی اضافه کرد: ما متهمیم به اینکه به  نیروهای انقلاب نگاه جبهه‌ای داریم، ما مرزبندی شفاف با غیر‌خودی‌ها داریم اما در نگاه به خودی‌ها به دیده اغماض می‌نگریم، ‌لذا باید دید امروز حق چیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پس از فتنه 88 دو گروه چشم امید به این انتخابات را داشتند، گفت: یک گروه نقشه می‌کشیدند و رجز می‌خواندند و ما را به میدان رقابت فرا‌خوانده بودند که بگذارید اتفاق سال 88 در سال 90 پاسخ خود را می‌گیرد و بیگانگان یکصدا در این مسئله رجز‌خوانی می‌کردند اما نیروهای انقلاب مشتاقانه به استقبال انتخابات آمدند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه ما را در ابتدای فتنه 88 آسوده خاطر می‌کرد، یاران خودی بودند که چشم امید به یاری آنها در صحنه مقابله با فتنه، انحراف و فساد داشتیم اما متاسفانه این محقق نشد؛ ما به اتهامات متعددی متهم شدیم که انسان باید زجر بکشد و تحمل کند اما ما برای زجر کشیدن ساخته شدیم.

زاکانی یادآور شد: چرا تخریب می‌کنید؟ اگر نیاز به نقد است، براساس انصاف باشد و لازم نیست اتهامات متعدد زده شود؛ ما خلف کسانی هستیم که خود را فدای دیگران می‌کردند نه اینکه دیگران را برای خود بخواهند؛ آنچه که هست، باید اثبات خود باشد و ما در این مسیر کم نداریم.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه این جبهه به درایت ، هوش و در صحنه بودن دو عالم بزرگوار حضرت آیت الله مهدوی کنی و حضرت آیت الله یزدی شکل گرفت، گفت: ما از ابتدا استراتژی جبهه متحد را تقابل با فتنه، انحراف و فساد دیدیم و به هیچ وجه درونی شدن رقابت میان اصولگرایان را نمی پذیرفتیم حتی در حال حاضر نیز مخالف درونی شدن رقابت ها هستیم.

زاکانی با بیان اینکه گذشته ما سراسر از صحنه هایی است که برخی از مدعیان امروز مخالفت با جبهه متحد رنگ آن را هم ندیده اند گفت: در روزهایی که در محیط دانشگاهی کمتر کسی جرات نفس کشیدن داشت عده ای با صلابت ایستادند و راه خود را گم نکردند و امروز که به انواع و اقسام تهمت ها و دنبال نکردن آرمانها متهم می شوند هیهات که میدان را خالی کنند. چرا که پیوند با ولایت استمرار دارد و هویت ما در استمرار این راه الهی است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه ما امروز متهم به این هستیم که صحبت از وحدت می کنیم، گفت: عجبا! امام خمینی (ره) انگیزه الهی و وحدت کلمه را اساس انقلاب اسلامی دانستند اما ما امروز متهم هستیم که از وحدت استقبال می کنیم. ما معتقدیم شیوه خالص سازی که برخی دنبال می کنند در جامعه 70 میلیونی کارایی ندارد چرا که رهبر معظم انقلاب همواره بر جذب حداکثری تاکید داشتند.

زاکانی با اشاره به اینکه ما را به نگاه جبهه ای به انقلاب متهم می کنند، گفت: ما مرزبندی شفاف با غیر خودی ها داریم اما در نگاه به خودی ها به دیده اغماض می نگریم چرا که رهبری سال 88 در دیدار عده ای از نمایندگان مجلس فرمودند باید با اغماض وحدت را پاس بداریم.

وی ادامه داد: امروز اتهام ما دیدن آن مصلحت بزرگتری است که رهبری فرمودند مصلحت ما اتحاد ، یگانگی و با هم بودن است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: بعد از حوادث سال 88 دو گروه به انتخابات چشم داشتند گروهی از آنها نقشه می کشیدند و ما را به میدان رقابت فرا می خواندند و می گفتند جواب اتفاقات سال 88 را در سال 90 می گیرید. بیگانگان نیز این گونه رجزخوانی ها را داشتند اما نیروهای انقلاب مشتاقانه به استقلال انتخابات آمدند و افتخار حضور 85 درصدی مردم خلق شد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: آنچه ما را در ابتدای فتنه 88 آسوده خاطر می کرد یاران خودی بودند که چشم امید به یاری آنها در صحنه مقابله با فتنه ، انحراف و فساد داشتیم اما متاسفانه این محقق نشد.

زاکانی با اشاره به تخریب های اخیر علیه جبهه متحد اصولگرایان گفت: اگر نیازی به نقد است باید بر اساس انصاف صورت بگیرد نیاز نیست تخریب در صحنه انتخابات انجام شود. معتقدم جبهه متحد باید با دیده اغماض به این تخریب ها نگاه کند چرا که ما خلف جوانانی هستیم که بدر و خیبر را آفریدند. امیدوارم همانند آنها بتوانیم در مسیرمان ثابت قدم بمانیم.

وی با اشاره به اینکه هدف جبهه متحد اصولگرایان تشکیل مجلسی کارآمد، ولایی، متعهد و در خط انقلاب اسلامی است افزود: معتقدم افرادی که تخریب ها را انجام می دهند نیازی به نفی دیگران ندارند بلکه باید خود را اثبات کنند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: جبهه متحد به این دلیل از رقابت درونی پرهیز می کرد که خود را محتاج همه نیروهای انقلاب می دید . در حال حاضر هم معقدیم به رغم تخریب های زیاد راهی جز وحدت و دست در دست یکدیگر نهادن نداریم و باید با یک یا حسین افتخاری دیگر را در 15 اردیبهشت خلق کنیم.

منبع:خبر گزاري فارس



|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: سياست , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید